miércoles, 1 de febrero de 2012

Arriba l'any dels 40...

Ja hem començat el 2012, l'any dels 40.

Arribar als 40 anys no és qüalsevol cosa i s'ha de celebrar i/o planificar com cal.

Quina millor forma hi ha per celebrar la quarentena (meva i de la Eva) que fer un viatge "dels grans", un viatge que portem temps amb ganes de fer.NY ens espera. Però anar als USA no és barat, per més que diguin, i haurem de fer un bon calaix i estarar-nos d'algunes coses. S'intentarà.

Un altre objectiu per aquest 2012 és intentar arribar de la millor forma possible a la frontera "del 4" i, per aixó, em vaig posar en mans de metges. Més concretament en mans del "Doc" Ríos. El genoll dret em provocava moltes molèsties al caminar i, després d'algunes proves, finalment, a finals de gener, em van fer una atroscòpia. De fet, quan em van "atroscopiar" l'altre genoll (ferà uns 10 anys) ja em va dir el Doc. que, tard o d'hora, s'hauria d'actuar en el dret.

La idea inicial era operar, recuperar-me i posar-me a còrrer.

Hores després de l'operació.

Ja a casa, amb le grapes tapades.


Feia temps que estava parat en el tema dels esports i ara em picava la curiositat del còrrer. Veure tanta gent corrent pel carrer em feia pensar que alguna gràcia deurien trobar-hi i tenia ganes de  provar-ho. Volia fer la cursa de bombers (22/04/2012). Vist com van anar passant els mesos em vaig adonar que habia estat una previsió massa optimista.

Tot el tema del genoll i tal ja el tenia més o menys previst abans de començar l'any però el que no tenia gens previst era posar-me en mans del dentista i......bufffffff.....m'he passat tot l'any anat al dentista (que si endodoncia, que si genives, que si més endodoncia i més ...) però, no patiu, no us en parlaré del tema, que no mola.

No hay comentarios:

Publicar un comentario