sábado, 10 de marzo de 2012

Març 2012. Canvis de plans.

Conmençava el meu mes de març, tranquilament, ja anat kurrar, amb les meves sessions de gimnàs i alguna caminadeta que altra per la ciutat.

Mentrestant intentàvem anar fent una mica de calaix mentre buscava ofertes deseperadament per anar a NY (eren dies de kayak, tripadvisor, booking....buffff...quan estrés).

Però el que començava sent un mes d'alló més tranquil va acavar revolucionant-se al final.

Mentre un dia anava caminant vaig passar pel davant del Taulé de Passeig de Sant Joan i em vaig "enamorar" d'una moto que tenien a l'aparador.......bufffff....però quina moto és aquesta??? No vaig voler entrar a preguntar ja que algun cop que hi havia entrat m'havien tractat fatal.

Però no me la podria treure del cap i vaig anar a Motos Miarons, del carrer Còrsega, a veure-la i em va encantarrrrrrrrr. Vaig parlar amb el paio de la botiga (molt amable, per cert), vem fer números i la cosa semblava que era possible. Vaig posar la Kawa a la venda (la vaig vendre en una setmana) i, dit i fet, el dia 20 em donaven la meva flamant Honda NC 700X.


















Però el canvi de moto no va venir sol, no podia venir sol. Va venir acompanyat d'un canvi substancial en el tema de NY. Enlloc d'anar els dos, sols, a NY a l'octubre aniriem els quatre (Eva, Maria, Irene i jo) a Eurodisney a finals d'abril. Ens venia molt de gust, la veritat. D'aquesta manera ens podien sortir els números. No voliem anar a NY de qualsevol manera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario